Доставка:
Обробка замовлень відбувається з 9:00 до 18:00 (понеділок – п’ятниця).
Субота-неділя – вихідний
Прийом замовлень відбувається цілий рік на весь представлений асортимент.
Після оформлення замовлення на сайті, наші менеджери зв’яжуться з Вами протягом однієї години для підтвердження і уточнення деталей.
Доставка здійснюється транспортом підприємства, “Новою Поштою” та іншими логістичними компаніями.
Термін доставки залежить від місця розташування замовника.
Оплата:
- безготівковий платіж згідно з договором.
- післяплатою (оплата проводиться в момент отримання товару).
- онлайн оплата- (онлайн-оплата Liqpay) – найвигідніший і зручний спосіб. Для того, щоб оплатити товар дистанційно, при оформленні замовлення виберіть пункт «Онлайн-оплата». Після підтвердження замовлення нашим менеджером протягом години, вас перенаправить на сторінку сервісу, де ви зможете вибрати один з варіантів внесення коштів.
- передоплата на карту Приват Банку (внести гроші ви зможете будь-яким зручним способом: через термінал банку, касу або сайт Приват 24).
Повернення товару і повернення грошей:
Відповідно до ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, повернути товар належної якості, але за умови якщо товар не був у використанні і зберігся його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.
Згідно п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:
- перед початком експлуатації товару ознайомитися з правилами експлуатації,
- в разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – звернутися за роз’ясненням до продавця;
- користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
- з метою запобігання негативним, для споживача наслідків, стосовно використання товару – дотримуватися рекомендацій виробника щодо заходів безпеки та експлуатаційним правилам, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися умов безпеки, встановлені для товарів такого роду.
Заміна товару або повернення грошей можливий тільки при дотриманні всіх заходів і процедур. Після перевірки повної комплектації товару, заводський упаковки, на якій штрих код, відсутність пошкоджень і т.д. Повернення товару здійснюється шляхом пересилання службами доставки за рахунок покупця. У разі, якщо причиною повернення або заміни стало неналежне якість товару, то оплату за зворотну пересилку бере на себе продавець. Якщо ж придбаний товар був належної якості і покупець забравши його з пункту видачі Нова пошта (не відмовився після перевірки товару в пункті видачі), але товар з якоїсь причини не підійшов покупцеві протягом 14 днів з моменту отримання, то зворотний відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) здійснює покупець. У разі повернення товару, повернення коштів здійснюється шляхом безготівкового перерахування на розрахункові реквізити покупця протягом семи днів з дня отримання товару продавцем. Датою отримання вважається чек від транспортної компанії або дата підписання з обох сторін видаткової накладної на повернення.
Вам буде Відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:
- товар, не має недоліків,
- не є новим, тобто був у використанні, має сліди використання;
- з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів
- при перевірці якості товару були виявленні ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
- відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, повної комплектації товару
Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотнія доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.