Доставка, оплата та повернення товару

Доставка:

Обробка замовлень відбувається з 9:00 до 18:00 (понеділок – п’ятниця).

Субота-неділя – вихідний

Прийом замовлень відбувається цілий рік на весь представлений асортимент.

Після оформлення замовлення на сайті, наші менеджери зв’яжуться з Вами протягом однієї години для підтвердження і уточнення деталей.

Доставка здійснюється транспортом підприємства, “Новою Поштою” та іншими логістичними компаніями.

Термін доставки залежить від місця розташування замовника.

Оплата:

  • безготівковий платіж згідно з договором.
  • післяплатою (оплата проводиться в момент отримання товару).
  • онлайн оплата- (онлайн-оплата Liqpay) – найвигідніший і зручний спосіб. Для того, щоб оплатити товар дистанційно, при оформленні замовлення виберіть пункт «Онлайн-оплата». Після підтвердження замовлення нашим менеджером протягом години, вас перенаправить на сторінку сервісу, де ви зможете вибрати один з варіантів внесення коштів.
  • передоплата на карту Приват Банку (внести гроші ви зможете будь-яким зручним способом: через термінал банку, касу або сайт Приват 24).

Повернення товару  і повернення грошей:

Відповідно до ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, повернути товар належної якості, але за умови якщо товар не був у використанні і зберігся його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.

Згідно п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:

  • перед початком експлуатації товару ознайомитися з правилами експлуатації,
  • в разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – звернутися за роз’ясненням до продавця;
  • користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
  • з метою запобігання негативним, для споживача наслідків, стосовно використання товару – дотримуватися рекомендацій виробника щодо заходів безпеки та експлуатаційним правилам, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися умов безпеки, встановлені для товарів такого роду.

Заміна товару або повернення грошей можливий тільки при дотриманні всіх заходів і процедур. Після перевірки повної комплектації товару, заводський упаковки, на якій штрих код, відсутність пошкоджень і т.д. Повернення товару здійснюється шляхом пересилання службами доставки за рахунок покупця. У разі, якщо причиною повернення або заміни стало неналежне якість товару, то оплату за зворотну пересилку бере на себе продавець. Якщо ж придбаний товар був належної якості і покупець забравши його з пункту видачі Нова пошта (не відмовився після перевірки товару в пункті видачі), але товар з якоїсь причини не підійшов покупцеві протягом 14 днів з моменту отримання, то зворотний відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) здійснює покупець. У разі повернення товару, повернення коштів здійснюється шляхом безготівкового перерахування на розрахункові реквізити покупця протягом семи днів з дня отримання товару продавцем. Датою отримання вважається чек від транспортної компанії або дата підписання з обох сторін видаткової накладної на повернення.

Вам буде Відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:

  • товар, не має недоліків,
  • не є новим, тобто був у використанні, має сліди використання;
  • з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів
  • при перевірці якості товару були виявленні ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
  • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, повної комплектації товару

Терміни повернення і обміну

Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотнія доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Кошик
Прокрутка до верху